Historie fotbalistů bohužel není příliš dobře zdokumentována. Víme, že od roku 1968 hráli chrusteničtí fotbalisté za mužstvo TJ Chrustenice (5 hráčů Nenačovic, ostatní Chrustenic). Trenérem byl Jaroslav Stádník. Po nějakém čase nastaly neshody. V roce 1972 je proto založen fotbalový klub pod hlavičkou Podniku šlechtění drůbeže (TJ PŠD Chrustenice). Vzniklo hřiště U jezu na neobdělávané louce, kterou užívalo JZD Chyňava. Po úpravách a zasetí trávy bylo možné přihlásit oddíl jako účastníky 4. třídy. Starý autobus, který zakoupila drůbežárna, byl s povolením Ing. Žalkovského předán fotbalistům a sloužil jako kabiny. Byly zakoupeny dva míče a dresy a vše bylo připraveno. Po té bylo družstvo přihlášeno od roku 1971 do 4. třídy. Složení prvních dresů je stejné jako dnes - žluté triko, modré trenky a žluté štulpny. Vlajka byla žluto-modro-žlutá. Po čase byl autobus nahrazen buňkami od koní, které po opravách a výměnách dosloužily na závěr sezóny 2008/2009.
První výbor měl pět členů, předsedou byl pravděpodobně pan Václavík, po krátkém čase se výbor redukoval na 3 členy (pí. Součková, pí. Bejvlová a p. Václavík).
V roce 1973 slaví tým pod trenérem Václavíkem postup do 3. třídy, která je nejvyšší hraná soutěž. Fotbalisté ji hráli celkem třikrát. V roce 1973 je založen žákovský tým.
V roce 1977 fotbalisté získávají prvního kvalifikovaného trenéra, pana Františka Puče. Trenéry byly pánové Václavík, Hamada, Puč, Hubička, Dvořák, Baštář, Novák. Žáky trénovali pánové Puč, Plíhal, Klatovský, Dvořák, Šimek.
Aktuálně má TJ Chrustenice tým mužů, mladších žáků a starší přípravku.
Trenéři týmu mužů: Miroslav Václavek, Václav Šmíd
Trenéři přípravek: Dalibor Bucek, Roman Heies, Jan Mužík
Adresa: Chrustenice 268, 267 12 p. Loděnice
IČO: 47511486
E-mail: tjchrustenice@seznam.cz
Telefon: +420 602 229 233
Web: www.tjchrustenice.cz
Chrustenice 69
267 12 Loděnice u Berouna
Pondělí 13:00 - 17:00
Středa 13:00 - 17:00
Úřední záležitost občana bude vyřízena i mimo stanovené úřední dny a hodiny po dohodě s úředníkem, pokud tomu nebudou bránit závažné důvody provozního charakteru.